Retur & Reklamation

Returrätt och Villkor

Du har hela 30-dagar på dig att överväga ditt köp, en tid att verkligen känna in om din nya HUGLY gör ditt liv bättre. Var god observera att vi endast kan acceptera returer av produkter i oanvänt skick och med alla etiketter intakta.

Möjligheter till byte

    För närvarande erbjuder vi inte byten. Men oro dig inte, vår 30-dagars returrätt är designad för att ge dig tillräcklig tid att ta ställning.

    Kostnad för retur

      Köparen står för hela returkostnaden, såvida inte anledningen till returen ligger i att varan som ska returneras inte motsvarar den beställda (t.ex. en felaktig eller defekt produkt).

      Process för retur

        Att inleda en retur är en okomplicerad process, utformad för att vara så effektiv som möjligt. Kontakta oss på support@hugly.se så hjälper vi dig vidare. 

        Flera ordrar i samma retur

        Det är viktigt att notera att vi inte kan hantera returer av varor från olika ordrar i en och samma försändelse. Varje order måste återvända hem separat.

        Tidsspann för returprocessen

        Räkna med cirka en vecka från inlämning till dess att paketet anländer till vårt lager. Tid är ibland den mest lyxiga varan vi har, och vi vill inte slösa med din.

        Återbetalning

        Efter godkänd retur kan du förvänta dig att återbetalningen sker inom fem bankdagar, direkt till den betalningsmetod du ursprungligen valde.

        Reklamationsprocess

          Kvalitet är kärnan i vårt varumärke. Skulle du trots detta stöta på problem med någon av våra produkter, hör av dig till vårt fantastiska support team på support@hugly.se så kommer de att hjälpa dig vidare. Ju mer detaljerad information du kan ge, desto smidigare kan vi lösa situationen.

          Vi värderar ditt förtroende och strävar efter att göra din upplevelse med HUGLY så härlig som möjligt. Med denna information i handen, hoppas vi att du känner dig både informerad och trygg.