Din beställning
Din beställning – enkla svar på dina frågor
Bekräftelse på din beställning
Strax efter att din beställning är genomförd kommer en orderbekräftelse att skickas till den e-postadress du angivit. Om den inte dyker upp i din inkorg, glöm inte att kika i skräppost inkorgen. Om du inte mottar något inom 24 timmar, är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice.
Förhandsboka slutsålda produkter?
Tyvärr, det går inte att förhandsboka en slutsåld artikel. Men oroa dig inte, vår funktion "Påminn mig" är tillgänglig på produktsidan. Skriv in din e-postadress, och vi meddelar dig så snart produkten är tillbaka i lager.
Så använder du din rabattkod
För att utnyttja din rabattkod, skriv in den i kassan före leverans- och betalningsinformation. Klicka på texten "Lägg till en rabattkod" för att se var du ska ange koden.
Möjlighet att avbryta order
En lagd order går tyvärr inte att avbryta. Vårt system är snabbt och effektivt, vilket betyder att vi inte kan göra ändringar i redan lagda ordrar.
Ändra i en redan lagd order?
Det är inte möjligt att göra ändringar efter att ordern är skickad till transportören. Om något inte blev som du tänkt, returnera varan och lägg en ny beställning.
Finns det fysiska butiker?
NIX, vi är en renodlad onlinebutik.
Gällande kampanjer
Prissänkningar och kampanjer är tidsbegränsade. Det aktuella priset i webbutiken gäller och kan inte ändras i efterhand.
Prisändringar efter beställning
Om du märker att priset på en vara har minskat efter din beställning, är det inte möjligt att justera priset. I detta fall, returnera produkten och lägg en ny beställning till det nuvarande priset.
Glömd rabattkod
Om du glömde att använda din rabattkod vid beställning, kan den tyvärr inte läggas till i efterhand.
Vi strävar efter att göra din shoppingupplevelse så härlig som möjligt, och hoppas att denna information hjälper dig att navigera i processen. Om du har fler frågor, tveka inte att kontakta vår kundservice.